fredag, november 25, 2011

Gave...

Forrige helg ble det bestemt at vi skulle besøke noen bekjente som hadde fått seg hytte. Og i den annledningen mente min mann at jeg måtte lage noe som innflyttings gave. Det var jo greit, men jeg vil gjerne se hvilket interiør og farger det er valgt. Men noen dager før var jeg innom Quiltegaarden og der fant jeg et lyse grått stripet stoff som jeg falt for. Og da hadde jeg gaven klar! Hyttas vertinne er veldig glad i røde farger, og med alle di nydelige røde stoffer som finnes ble det en løper. En Sluttstykkeløper etter Trine Bakkes mønster. Det ble litt smal, da mittstykket ikke var mer enn 30 cm.
Det ble også sydd tre hjerter for å henge i lampa eller i vinduet.
Det ble en vellykket gave, som ble godt tatt imot!!!
Syntes den ble så fin at jeg har kuttet biter og hjerter til en løper til med sjøl i dag, men denne blir i lilla toner!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar