mandag, juni 18, 2012

Pannekake... med blåbær!!

Her begynner mitt pannekake abon. fra Lappe Makeriet å ta form...


Mønstret double wedding ring sys over papp.
Mye arbeide med klipping, liming og sying, men veldig morsomt.
En utfordring med å sette sammen stoffene for å få en
variasjon når man skal sy alt sammen.


Det er mange stoffer å velge blandt!
Litt forundret over alle ulike nyanser det fins i blått.
Har alt brukt biter fra 54, og månedene framover kommer det 44 biter til!!!

En hyggelig syuke til alle!!
Berit

3 kommentarer:

  1. Det blir virkelig flott! Jeg syr også blåbær men har lagt det litt til siden i vente av flere stoffer :o) Koseligt prosjekt å holde på med. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Hei Berit. Dette blir lekkert, gleder meg til å se dette ferdig.
    Er jo blåmenneske selv så dette falt virkelig i smak hos meg.
    Er inne i min siste uke på Quiltegården Heimdal, trist men må gjøre det beste ut avdet.
    Ha en flott og kreativ uke.
    Klem Berit

    SvarSlett
  3. Så spennende, skal bli morsomt å følge deg i fortsettelsen.

    SvarSlett