mandag, januar 21, 2013

Hei igjen!!!

Det måtte bli et nytt ÅR før jeg igjen kom meg på nett.
Ny Pc er kommet i hus, og da den gamle streiket i jula.
Uvirksom har jeg ikke vært, men noen

quilting bee har jeg ikke vært...
Symaskina har fått hvilt seg skikkelig!
Så det har blitt brodering og strikking den siste tiden.

Marilyn Monroe er broderiet ferdig og


en "jul-bonad" (veggløper), kjøpt på Lappemakeriet under
quiltelagets Oslotur.
Begge venter på å bli montert.

Har også strikket en dukke av designerne "Arne og Carlos", skikkelig moro!!

Da var jeg igang med litt blogging!
En hyggelig uke til alle som stikker innom.

Klem Berit

1 kommentar:

  1. Hei Berit Marie;)
    Tusen takk for hilsen;) Det er så gørr kjedelig å bli syk igjen. Jeg som gledet meg til en lang uke på ski. Men sånn er det. Har det kommet mer snø denne uka? Lite snø da vi var der sist helg.

    Kos deg;)

    Klem;)

    SvarSlett